nomili

Alla inlägg under maj 2013

Av nomili - 31 maj 2013 06:35


Tänkte fixa nåra låttips, skriver en bit ur låten som jag gillar och så får ni gissa vad det är för låt. Svaren är längst ner, men tjuvkika inte!!! ;)

1."Hey its girl next door What can I Do?

My heart belongs to you oo ooo"

2. "How many Times can we had to fight, how many Times Do we getting right between us?"

3. "You don't have to save me, you Broke My fears"

Aa de blev bara tre men kommer fortsätta med det mer.

Kramm Proffset

1. "Girl next door" med Darin

2. "Only teardrops" med Emmeli De Forest

3."All This way" med Amanda Fondell

Av nomili - 30 maj 2013 14:16

Hejj bloggen! Just nu är det ca... 3 minuter tills vi slutar lektionen(och även hela skoldagen) och jag bloggar eftersom jag är färdig med det vi skulle göra.


Efter skolan ska jag hämta Lakrits på fritids och vi ska gå hem och äta mellis. Det blir väl oki  


Sen på kvällen så ska hela familjen gå på musikal/musikaler. Det är mammas elever som spelar, en handlar om rymden och en om facebook hahaaa  





Jaaa. Kan blogga nåt hemma och be Lakrits skriva ett inlägg. Det kan bli nice  






Jaa nu säger läraren att vi ska stänga av så jag gör det syns sen då. Kommer blogga imorrn om musikalen oxå, hinner inte ikväll den börjar kl 7......



Kramm Proffset


Min bänkkompis(han som sitter bredvid mig) hälsar

Av nomili - 30 maj 2013 07:40

Jag (skriver) om William Shakespeare nu( kopierar in)


William Shakespeare

Porträtt av William Shakespeare
Född 23 april 1564
Stratford-upon-Avon,
Warwickshire,
England
Död 23 april 1616 (52 år)
Stratford-upon-Avon
Yrke Dramatiker, poet, skådespelare
Nationalitet England
Språk Engelska
Framstående verk Romeo och Julia, Othello, Macbeth, Hamlet
Make/maka Anne Hathaway (1582-1616)
Barn Susanna Hall, Hamnet Shakespeare, Judith Quniey
Underskrift

Av nomili - 30 maj 2013 07:37

Hejj det är Proffset här. Just nu så sitter jag o lyssnar på musik... Lite Darin mest.

Lakrits undrar om jag vill hämta henne idag. Jag vet inte... Men det e ok? Fast det är ju skönt att va själv oxå, innan de andra kommer hem. Så vad väljer jag? Äsch jag hämtar henne spelar roll? Hon vill det så!

Just nu tker jag de går rätt bra för bloggen, alla bloggar (hyfsat iaf) o så.

Så fortsätt så!

Önska gärna i kommentarerna vad ni vill att vi ska göra på bloggen. Ni kan oxå skicka enskilt och fråga om t.ex Snyggingen kan göra nåt särskilt själv.

Kramm Proffset

Av nomili - 29 maj 2013 18:08

Alla ni som kollar våran blogg så kan nu väl skriva minst en kommentar till oss så vi vet att det är varkligen några som kollar våran blogg!?
Ja nu ska jag gå ut med totte snart om ni inte vet vem totte är så är det min hund
Hejdå. / The Queen

Hej

Av nomili - 29 maj 2013 17:45

Ja det är Proffset, IGEN. Lessen.  


Men aa. Just nu så sitter jag o min syrra( kallar henne "Lakrits" på bloggen) o spelar.


Vi bråkade förut om inget hahaha  



OCh mammas bokklubb ska komma halv 7. Det e väl OK? HHAhaha





JA det var väl allt för mig.


LAkrits hälsar, hejjdååååååååååååååååååå



Av nomili - 29 maj 2013 14:49

Hej. Gör läxan. Asså matten och sen kanske vara lite på datorn och sen plugga engelska så ser min dag ut och vara med kompisar och sp det blir en väldigt bra dag! Hejdå hörs lite senare!

/ The Queen?

Presentation


Hej alla fina!Den här bloggen handlar om lite allt möjligt och vi försöker blogga... Om du gillar bloggen, släng hit en kommentar;)
Puss och kram skumbanan!

Proffset, The Queen och Snyggingen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen?
 Bra
 Sådär…
 Bra, men läser den aldrig.
 Jättebra! Läser varje dag!
 Helt okej...
 Ni bloggar för sällan.
 Har aldrig sett den förut...?
 Hemsk!
 Dålig!!!
 Orkar aldrig kommentera...
 Tack på förhand! /Proffset
Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna här!! :)

Annat språk???

Smiley ^^

Smiley2

Sommar

Skriv här:)


Ovido - Quiz & Flashcards