nomili

Alla inlägg under april 2013

Av nomili - 30 april 2013 19:02

Hej! Jo, jag ser att typ 6 stycken har kollat in bloggen idag, och jag hoppas att ni kan rösta på omröstningen, det skulle betyda mycket, ni får ju betsämma där.

Jag som skriver e Snyggingen, eftersom jag tror att hela Nomili vill det här...

En bra sak va att vi hade 114 besökare FÖRRA månaden... Kan vi få mer nästa månad, det är sista dan idag på april o jag hoppas att nästa månad kunde bli REKORDmånga besökare, skulle vi kunna göra det?



/Xoxo Nomili

Av nomili - 30 april 2013 17:26

Hej, mina vänner!

SÅg ni mitt förra inlägg, coola bilder, elr hur? Jag tyckte det iallafall, o man mst ju säga den den dära tårtan såg god ut... Hehe!!!!


Men vad ska jag skriva... Jag lyssnar just nu på musik.... Taylor Swift- Whhite Horse.


Min mamma håller på att flytta till en stor öägenhet, en femma!!!! Dem kommer måla om väggarna till ljusgrå... det är dem som äger byggnaden som gör det, den har havsutsikt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Den som bodde där förut var min gammla lärare...


Jag kan väl säga; Glad Valborg oxå! Har firat in våren nu o så....


Så, det var det inlägget. Hejjrå då!


///Xoxo Snyggingen

Av nomili - 30 april 2013 17:13

Bilderna jag klistrade in i förra inlägget kom typ inte med , bara 2 av dem. sry!


XOXO/// Proffset

Av nomili - 30 april 2013 16:52

Tjenixen! Proffset här, är inne på datan så tänkte: "Varför inte göra ett inlägg på bloggen?"


Så nu e jag här! Ska till några vi känner ikväll och fira valborg hahahahhaha!!!!!!!! Har nt så mkt att skriva, klistrar in fiiina bilder istället... Tjenixen igen då!



scary   


 Awww.... so sweet   


 Nöff nöff   


 Respekt..?  


 Coooooooooooooooolt!
 Heter det siluett eller silhuett?



Aa, de va allt för ´mejj, hejjdå!!!!!!!!!!!


///Proffset

P.S Har ingen aning om det kom med bilder elr nt.

Annars kan jag säga: Det var en bild på en tecknad katt, en på en griskulting med gummistövlar, två på en tiger, en på lila månsen och två på vargsilhuetter mot ljus/månsken.


Hejjdå igen!

///Proffset





Av nomili - 29 april 2013 17:12

Like if you see it

Kopierade från facebook! Do you see it?


Ser ju...... real out!!!


EN till!



Vill du äta den här tårtan?



Förlåt om jag inte har bloggat på ett tag, men igår skrev jag världens längsta inlägg, men någonting hände och hela sidan försvann oxå mitt inlägg och du kände jag bah... eh ni fattar!



/Xoxo Snyggingen

Av nomili - 26 april 2013 20:51

Ska sova nu, dansuppvisning imorrn? nice!
gonatt
/Proffset

Hej

Av nomili - 26 april 2013 20:11

Proffset här. Kollar på Lets dance, har fredagsmys.
Sry att ja nt bloggat på ett tag.
Kramm

Av nomili - 23 april 2013 16:26

Hejj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Har varit med Proffset efter skolan, sen var jag tvungen att hämta brorsan som inte ville gå hem!



Vad ska jag mer skriva?


Hissa- Att det snart är sommarlov!

Dissa- Att dte är långt till helgen!!!!!!!! BUHU.........!!!!!!!!


Det var en Hiss och Diss


Ingen annan Nomiliare bloggar, men The Queen var på sjukhuset... o så til ganska sent pga hennes söndriga knä!!

Proffset, det vet jag inte, hon har väl mycket att göra antar ja...


E den ända som skriver, känns... weird!


/Xoxo Snyggingen

Presentation


Hej alla fina!Den här bloggen handlar om lite allt möjligt och vi försöker blogga... Om du gillar bloggen, släng hit en kommentar;)
Puss och kram skumbanan!

Proffset, The Queen och Snyggingen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen?
 Bra
 Sådär…
 Bra, men läser den aldrig.
 Jättebra! Läser varje dag!
 Helt okej...
 Ni bloggar för sällan.
 Har aldrig sett den förut...?
 Hemsk!
 Dålig!!!
 Orkar aldrig kommentera...
 Tack på förhand! /Proffset
Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna här!! :)

Annat språk???

Smiley ^^

Smiley2

Sommar

Skriv här:)


Ovido - Quiz & Flashcards