nomili

Alla inlägg den 20 april 2013

Av nomili - 20 april 2013 17:13

Proffset här. Gör ett akutsnabbt inlägg ,kanske kommer ett längre om övernattningen om ettt tag, men vi får se...  


Just nu håller jag och pappa på med maten. Det blir klyftpotatis, kött och bearnaisesås..   


Aa, ja har oxå haft fotbollsträning idag, o så har jag bakat kolasnittar!


Kanske bloggar mer sen, vi får se!


XoXo/// Proffset

Av nomili - 20 april 2013 09:59

Jag ska om ca en timma till momo o mofa! (mormor och morfar)


Ja, momo fyller år snart, men inte än på ett tag, har ingen present till henne.


Om min momo läser det här, kolla bort!!!!!!!!!!!!!!






Vi ska överraska henne med ett party, hon tror bara att jag, min bror, min ena kusin, min pappa, min mamma, min morbor och min mosters pojkvän ska komma!

Men egentligen ska hela släkten komma! Tillochmed dem som bor i Malmö!

Det kommer bli fett kul!


/Hejs svejs! XOXO Snyggingen

Presentation


Hej alla fina!Den här bloggen handlar om lite allt möjligt och vi försöker blogga... Om du gillar bloggen, släng hit en kommentar;)
Puss och kram skumbanan!

Proffset, The Queen och Snyggingen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen?
 Bra
 Sådär…
 Bra, men läser den aldrig.
 Jättebra! Läser varje dag!
 Helt okej...
 Ni bloggar för sällan.
 Har aldrig sett den förut...?
 Hemsk!
 Dålig!!!
 Orkar aldrig kommentera...
 Tack på förhand! /Proffset
Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna här!! :)

Annat språk???

Smiley ^^

Smiley2

Sommar

Skriv här:)


Ovido - Quiz & Flashcards