nomili

Alla inlägg den 16 april 2013

Av nomili - 16 april 2013 15:17

Hej jsg vet ej vad jag ska skriva men man får väl bara skriva någonting!Justt nu är jag med Snyggingen och hon spelar och jag skriver på bloogen och vi lyssnar också på Uncover med Zara Larsson!! Hon är grymt bra!!!!!

Snyggingen sjunger och jag är så klart konsentrerad på att skriva!!! Vi ska snart spela cal of duty black ops!! Det är gätte roligt men ni asså våra läsarä tycker det är trokigt men jag tycker det är det roligaste krigarspel!!!!


Men jag tycker om att skriva på bloggen för man känner sig så hemlig även om ni läsare kan se och att jag delar bloggen med mina bästa vännner!!!! snyggingens lillebror kollar på cartoon network!! jag tcker mer om disny channel men min bror brukar bara ta kontrollen och byta kanal till cartoon network!!


Nu lyssnar vi på DIN JÄVLA BITCH!! Ni som inte har hört den låten kan ni söka på den låten på youtube eller ja någon kanal man kan lyssna på sök där då!!



Presentation


Hej alla fina!Den här bloggen handlar om lite allt möjligt och vi försöker blogga... Om du gillar bloggen, släng hit en kommentar;)
Puss och kram skumbanan!

Proffset, The Queen och Snyggingen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen?
 Bra
 Sådär…
 Bra, men läser den aldrig.
 Jättebra! Läser varje dag!
 Helt okej...
 Ni bloggar för sällan.
 Har aldrig sett den förut...?
 Hemsk!
 Dålig!!!
 Orkar aldrig kommentera...
 Tack på förhand! /Proffset
Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna här!! :)

Annat språk???

Smiley ^^

Smiley2

Sommar

Skriv här:)


Ovido - Quiz & Flashcards