nomili

Alla inlägg den 22 april 2013

Av nomili - 22 april 2013 19:23

Nu bloggar jag!


Men bara så att ni vet kan jag inte blogga på morgonen, därför att du får jag inte ha datorn på eftermiddagen...

Men vad ska man skriva då?

Jag kan ju skriva...

Kolla denna shnnnöga smile:

..........:.....:........

Så himla snhnögg

Så... vad ska jag mer skriva?

Jag säger väl:


/Xoxo Snyggingen

Av nomili - 22 april 2013 07:42

Hej, aa det ÄR Proffset again...

Men asså det e ja o en annan tjej, ja gav henne frågor till hennes blogg o hon skrev att hon kunde skriva frågor tbx till min blogg. Det har hon nt gjort än, så jag svarar själv på de frågor ja ställde till henne haha!

Ok:
1. Har du någon bästis? Aa?
2. Har du några planscher i ditt rum, vilka isåfall? Ja, en på Taylor Swift och en på Eiffeltornet!
3. Tipsa om 3 bloggar du gillar! Eh... misslisibell, nomili XD vet nt en tredje!
4. Favvofilm/ favvofilmer? DON'T KNOW!
5. Bästa blomma? Vallmo, blåklint, förgätmigej
6. Favvodjur? Hmm? panda, vit tiger, tiger, röd panda mm
7. Beskriv dig själv med tre ord! Crazy, Haha, Bokslukare!
8. Välj: Bamse eller Kalle Anka? Svårt! Båda!
9. Gröna Lund eller Liseberg? Båda igen haha!
10. Hej eller tja? Hej, fast helst ned två j, Hejj
11. Hur många skal till mobilen har du? Typ? 7?

Aa, ska typ till skolan strax? har UTV-samtal imorrn=Tumme ner?
Idag ska vi ha idrott och gå till skogen...



//Proffset

Av nomili - 22 april 2013 06:42

Hejj igen!
Sry om ja typ bloggar som en tok! Men de andra bloggar typ nt, o ja har lite att skriva om, så då vore de ju dumt om ja nt blogga.
Men Aja.
Nu e helgen slut....School, here i come!
Idag har vi eh?. Typ gympa, matte kanske??
Måndagar är ok. Onsdagar e rätt kul, fredagar oxå. Ja e lixom en sån som tker skolan e rätt kul, så de e nt jättetrist att helgen e slut ändå...

Just nu smsar jag lite med Snyggingen, fast hon skulle äta frukost nu...ja ska väl oxå de snart(bloggar från telefonen)
Hejjdå då!
/XOXO Proffset

Av nomili - 22 april 2013 06:34

Proffset här!
Igår så kollade jag på min lillasysters fotbollsmatch, det var rätt kul. De vann med 3-2 i första och 4-4 i andra.
Sen så åkte vi till dansen, vi dansade och fick diplom och info om uppvisningen.
På kvällen kollade jag och min syrra på "Rädda Willy 4", fast vi hann inte se hela innan min syrra skulle gå o lägga sig... Så jag och pappa kollade på "Mästarnas mästare".
Aa, de va allt.
///Proffset

Presentation


Hej alla fina!Den här bloggen handlar om lite allt möjligt och vi försöker blogga... Om du gillar bloggen, släng hit en kommentar;)
Puss och kram skumbanan!

Proffset, The Queen och Snyggingen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen?
 Bra
 Sådär…
 Bra, men läser den aldrig.
 Jättebra! Läser varje dag!
 Helt okej...
 Ni bloggar för sällan.
 Har aldrig sett den förut...?
 Hemsk!
 Dålig!!!
 Orkar aldrig kommentera...
 Tack på förhand! /Proffset
Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna här!! :)

Annat språk???

Smiley ^^

Smiley2

Sommar

Skriv här:)


Ovido - Quiz & Flashcards