nomili

Alla inlägg under mars 2013

Av nomili - 30 mars 2013 17:18

musik:många musker är väl bra!!! jag ganske bra.

böker: Astrid Lindgren skriver bra böcker!! hon gör många bra böker jag vet inte det är många jag måste skriva i sånna fall.

Filmer: samma här Astrid Lindgren har gjort många bra filmer och lite så!!!

Kompisar: Jag är ju bra kompismed Proffset och snyggingen!! wi are best!! YES!! Vi 3 ägger fett!!

Hårprodukter: head & shoulers är bra det finns många hårprodukter men head & shoulers är popelära!!





                                                /The Queen!!


Av nomili - 29 mars 2013 18:45

Hejj, nu ska jag väl skriva om mode...


Jag äslkar nt mode men jag äslkar typ... kläder, men jag bryr mig knappast vad jag tar på mig...


Men... ett tips: Om du ska till skolan så välj nt festkläder, välj.. typ... en tröja som e bekväm men ändå liksom... lagom snygg, den ska helst inte vara guldfärgad för det verkar då som om du ska på ett party! Det kan vara lätta pastellfärger... kanske någon mörkare färg!



/Snyggingen

Av nomili - 29 mars 2013 18:45

Hejj, nu ska jag väl skriva om mode...


Jag äslkar nt mode men jag äslkar typ... kläder, men jag bryr mig knappast vad jag tar på mig...


Men... ett tips: Om du ska till skolan så välj nt festkläder, välj.. typ... en tröja som e bekväm men ändå liksom... lagom snygg, den ska helst inte vara guldfärgad för det verkar då som om du ska på ett party! Det kan vara lätta pastellfärger... kanske någon mörkare färg!



/Snyggingen

Av nomili - 29 mars 2013 08:11

Hejj coolingar! Proffset här? jag har tänkt på att det bara är två dagar kvar på 19 dagars efter idag. Idag:Mode
Kan inget... Gillar bara att klä mig i kläder som är snygga och sköna. Jaja måste man skriva så mkt? Heeeejjdåååå! Kram kram från Proffset

Av nomili - 28 mars 2013 17:50

Jappppp nu satt man här o blogga igen...  Normally? Noppppppp

But I`m not normally.....

Filmer:

Hmmm.... Några bra:


  • E.T (Sorglig)
  • Om du lyssnar noga (Älskar den japanska stilen på animerade filmer!)
  • Min vän Totoro(Japansk again)
  • Ponyo på klippan vid havet( Japansk animation...... 3:e filmen nu.. hehe)
  • Fem barn och ett sandtroll(Sweet)
  • Vargsommar(Älskar Kims sätt att kämpa för vad hon tycker är rätt)
  • Den magiska leksaksaffären(låter töntig, men det e den nt)
  • Elina-som om jag inte fanns(Ännu en kämpetjej)

Och så den knäppa kategorin hårprodukter(Såg Snyggingens inlägg, hon skrev "Varför tog vi det?" men hon kom på det:))

Vet nt vad man ska skriva om det........ Hehe hejjdå då!

/Proffset

Av nomili - 27 mars 2013 18:24

Hejj, my FAMILY!


Nej, skämtade men jag har en fråga? Glömde jag blogga igår? iaf skriver jag om filmer och Hårprodukter. Vi börjar med:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::) Filmer! Whoho! 


Jag gillar Twilight filmerna och Hungergames... 


Eh orka mer! Det var det om filmer.



Men nu tar vi hårprodukter... Vrf tog vi ens det! Its knäppt! Vad ska man skriva om-


Wow fjortizar änvänder hårprodukter, du oxå, ja oxå!



Så!


/Snyggingen

Av nomili - 27 mars 2013 06:56

Det var en gång en tjej hon skulle gå till sin skola men på vägen dit så hade det gått någon bakom henne. Hon hade varit så rädd när den där svarta mannen gått bakom henne och sen när hon var nära skolan kom han bak ifrån på henne med en kniv och högg henne i halsen! En sirlig och kort berättelse /The Queen

Av nomili - 26 mars 2013 17:38

Dikter/berättelser, Musik och Böcker.
Det e de kategorierna jag ska skriva nu. Sry för att jag missat de senaste två dagarna:(...
Men jag ska väl börja med att säga hej. Så: Hejj!
Ok nu kör jag igång.
Dikter/berättelser:
Tar två "dikter" från internet. Så fina!
De kmr längst ner som bilder.:)
Musik:
En bra låt e Underbar med Fronda. Tröttnar aldrig på den! Gillar musik. Både ämnet i skolan och att lyssna på den:) o dansa till den(jag går ju på dans) o sjunga... Men nt inför publik!
Böcker:
Man kan kalla mig för "A real bookworm"!
Me+Books=Good
I love Books!
Några bra författare:
?Stephenie Meyer
?Katarina Won Bredow
?Cathy Hopkins
?Som alltid: Astrid Lindgren(Men typ ALLA har hört någon av hennes böcker..Så...)
?Roald Dahl


Hoppas jag nt skrev för lite nu bara:) Här nedanför kommer de två dikterna!:) Krammmm Proffset(Fast det var ju nt så PROFFSIGT att glömma två dagar av 19 dagars... Men nu har jag tagit igen det)
Kramm kramm(Men det blev 3 dikter)

Presentation


Hej alla fina!Den här bloggen handlar om lite allt möjligt och vi försöker blogga... Om du gillar bloggen, släng hit en kommentar;)
Puss och kram skumbanan!

Proffset, The Queen och Snyggingen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen?
 Bra
 Sådär…
 Bra, men läser den aldrig.
 Jättebra! Läser varje dag!
 Helt okej...
 Ni bloggar för sällan.
 Har aldrig sett den förut...?
 Hemsk!
 Dålig!!!
 Orkar aldrig kommentera...
 Tack på förhand! /Proffset
Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna här!! :)

Annat språk???

Smiley ^^

Smiley2

Sommar

Skriv här:)


Ovido - Quiz & Flashcards