nomili

Alla inlägg den 13 mars 2013

Av nomili - 13 mars 2013 19:38

Hej... Ja här är Draken iaf:
Kram Proffset!

Av nomili - 13 mars 2013 19:17

Vi skapade bloggen för att skriva om våra skolarbete. Men det är inte bara skolarbete nu vi har börjat med 19 dagar nu! Vi satt och funderade Om vi skulle starta en blogg och så! Vi kom fram till att alla 3 vill ha en blogg! Så nu har vi skapat bloggen! Det är riktigt kul och ha en blogg och kunna skriva på! Jaha vi syna i nästa dag imorgon alltså ! Hejdå. The Queen

Av nomili - 13 mars 2013 19:16

Dag 1 av 19 dagars. Bloggen varför?

Jo, vi tre i Nomili var hemma hos Snyggingen och skrev lite på datan, så kom Snyggingen på att vi kunde göra en blogg. Hon visste hur man gjorde och vi tyckte det var en bra idé. Så vi gjorde en, helt enkelt. Och bugar vighet ganska mkt på den... Ja det var det, tror jag...
Och vi har liksom kommit på att nu i 19 dagars ska vi nog ha ett litet straff, så att man verkligen SKRIVER varje dag... Hihi. Och jag får iaf inget straff! Jippey!
Hejdå! /Proffset

Av nomili - 13 mars 2013 18:38

Hejj, det är 19 dagars nu... Så första- Bloggen- Varför?


Jag, The Queen och Proffset satt och skrev på en medeltids projekt när jag plötsligt kom på att vi kunde skapa en blogg o historia, eftersom jag visste hur man gjorde så vi skapade bloggen...


Jag tror vi skapade bloggen för att kunna ha något tillsammans.... En blogg... Ja, men det var väl det!


Jag kommer iaf inte få ett straff för att jag nt har bloggat,,,,


/Snyggingen

Av nomili - 13 mars 2013 11:16

Hejj, det är Proffset som skriver(i skolan)

Vi i Nomili tänkte iaf ha 19 dagars!

De här kategorierna tänkte vi ha:


1. Bloggen-varför?

2. Favoriter

3. Bildbomb

4.Kändisar

5.Fina smileysar:)

6.This or that

7.Hissa och dissa

8.Bildbomb nr 2

9.Skolan

10.Historia

11.Svenska

12.Dikter/berättelser

13.Musik

14.Böcker

15.Filmer

16.Hårprodukter...?

17.Mode

18.Vänner(inga namn)

19.Datorer


Måste gå!

Hejdå!

Presentation


Hej alla fina!Den här bloggen handlar om lite allt möjligt och vi försöker blogga... Om du gillar bloggen, släng hit en kommentar;)
Puss och kram skumbanan!

Proffset, The Queen och Snyggingen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen?
 Bra
 Sådär…
 Bra, men läser den aldrig.
 Jättebra! Läser varje dag!
 Helt okej...
 Ni bloggar för sällan.
 Har aldrig sett den förut...?
 Hemsk!
 Dålig!!!
 Orkar aldrig kommentera...
 Tack på förhand! /Proffset
Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna här!! :)

Annat språk???

Smiley ^^

Smiley2

Sommar

Skriv här:)


Ovido - Quiz & Flashcards