nomili

Alla inlägg den 14 mars 2013

Av nomili - 14 mars 2013 19:25

Hejj, bloggar från mobilen, e skitatrött, men jag mst blogga!Favoritfärg: BlåFavoritböcker: Evermore, Om jag kunde drömma och så länge vi båda andas.Favoritämnen: Matte, svenska och SO, syslöjd. Favoritnomili: Snyggingen!Men så... Det var det... Älskar er!/Snyggingen

Av nomili - 14 mars 2013 19:07

Mina favoriter är : Favorit färg blå, lila, rosa! Att läsa bra böcker ! Att vara i skolan och arbeta men minst alla ämnen !!! Va med dom jag har bloggen med t.ex Proffset och Snyggingen ! Jag tycker om Eric Saade och Yohio och Scan banan! Som artister ! Hej då syns imorgon med nästa av snitt / The Queen

Av nomili - 14 mars 2013 18:59

Hejj allihopa! Det e Proffset här... Ja nu e det ju dag 2 på 19 dagars, så jag skriver om mina favvos. Och O-favvos!

FAVVOS:
Jag älskar musik... Så favvoartist? Vet nt riktigt, men jag gillar bland annat Fronda och Taylor Swift.
O favvointressen? Baka,läsa,skriva,va med kompisar.
Favvomat? Ja...Pestokyckling och tacopaj.
Favvogodis?Choklad,definitivt!
Musik?Typ...pop.
Färger?(Skriver färg(er) för att ja nt kan välja 1 färg...:-)) Blå,Lila,Svart,Silver.
Bär?Typ...Blåbär, hallon elr nåt, svårt att välja..XD

Det var iaf några... Och nu:

O-FAVVOS:

Spindlar,ormar o äckliga småkryp(Nu kom jag på att jag nt skrivit mitt favvodjur, men det e röd panda,vit tiger o hund tror jag)
Lakrits(Ueee!)
Döden(För vem vill bara pang bom DÖ liksom?)
Världskatastrofer(T.ex. Djurutrotning och svält)

Jaja det var nog det. Kram Proffset

Presentation


Hej alla fina!Den här bloggen handlar om lite allt möjligt och vi försöker blogga... Om du gillar bloggen, släng hit en kommentar;)
Puss och kram skumbanan!

Proffset, The Queen och Snyggingen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen?
 Bra
 Sådär…
 Bra, men läser den aldrig.
 Jättebra! Läser varje dag!
 Helt okej...
 Ni bloggar för sällan.
 Har aldrig sett den förut...?
 Hemsk!
 Dålig!!!
 Orkar aldrig kommentera...
 Tack på förhand! /Proffset
Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna här!! :)

Annat språk???

Smiley ^^

Smiley2

Sommar

Skriv här:)


Ovido - Quiz & Flashcards