nomili

Alla inlägg den 11 mars 2013

Av nomili - 11 mars 2013 20:29

Hejsan jag sitter här och kollar på tv med familjen det är kul och göra något med familjen! Tycker ni det ? Kommentera vad ni tycker är kul med familjen ! Det tycker jag ni ska göra så vi får veta vad ni tycker är roligt med familjen! / The Queen

Av nomili - 11 mars 2013 16:56

Hejj, my friends and enimies! 


Kan ej engelska så bra...


 Men... Nomili har betsämt att vi ska ha 19 dagar.


Typ i en dag gör vi skriver vi om en grej!



/Snyggingen

Av nomili - 11 mars 2013 16:56

Hejj, my friends and enimies! 


Kan ej engelska så bra...


 Men... Nomili har betsämt att vi ska ha 19 dagar.


Typ i en dag gör vi skriver vi om en grej!



/Snyggingen

Av nomili - 11 mars 2013 14:55

Hejjsan hoppsan.... Det e Proffset här om ni undrar... hehe

Sitter här med en kompis o äter mellis. Idag har jag, The Queen och Snyggingen gjort några inlägg i skolan, men det blir inte så bra för vi gjorde från mobilen och då blir det ingen styckeindelning...  


Jaja, avslutar nu för ja o min kompis ska duka av melliset nu o använda våra datorer nu..

KRAM Proffset  

  

Av nomili - 11 mars 2013 12:12

Hej tillbaka från skolskogen och står här med mina vänner! Ska snart till lektion igen! Vad ska vi göra då ? Hej då / The Queen

Av nomili - 11 mars 2013 09:43

Hejsan snart ska vi till skol skogen! Där ska vi ficka och ha kul! Jag ska ha oboy och macka med ost./The Queen


Heejjj! Det e Proffset här. Snyggingen, jag och The Queen står på skolgården och bloggar med The Queens nya mobil just nu. Som sagt ska vi snart till skogen. Vi ska ha NOlektion. Det ska väl bli okej… Ska skriva lite mer till bloggen så snabbt jag kan... Det har nt blivit så mkt på senaste tiden.:-( Nu vill Snyggingen VERKLIGEN skriva... Så hejdå! Kram Proffset<3


Hejj, Snyggingen här. Jag vet att det nt blir nån styckindelning, sry för det... Jag vet va de andra här skrivit så jag skriver nåt annat. Just nu e jag äntligen frisk! Kul, eller hur? Jag var på elevrådet idag , missade halva gymnastiken för det, och det var inte ens kul. Vi fick nt byta om för att värmen strulade jätte mycket och det betyder att vi nt fick duscha heller. Så jag luktar antagligen svett just nu... Blääää.... Nu e jag klar med detta inlägget! /Krm världens snyggaste tjej, Snyggingen {~<3~}

Presentation


Hej alla fina!Den här bloggen handlar om lite allt möjligt och vi försöker blogga... Om du gillar bloggen, släng hit en kommentar;)
Puss och kram skumbanan!

Proffset, The Queen och Snyggingen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen?
 Bra
 Sådär…
 Bra, men läser den aldrig.
 Jättebra! Läser varje dag!
 Helt okej...
 Ni bloggar för sällan.
 Har aldrig sett den förut...?
 Hemsk!
 Dålig!!!
 Orkar aldrig kommentera...
 Tack på förhand! /Proffset
Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna här!! :)

Annat språk???

Smiley ^^

Smiley2

Sommar

Skriv här:)


Ovido - Quiz & Flashcards