nomili

Alla inlägg under februari 2013

Av nomili - 25 februari 2013 16:55

Hejj!


I förlåt att jag inte har skrivit på länge. 


Förlåt FÖRLÅT jag menar det!   Men nu ska jag börga skriva igen. I dag kom en ny klass kompis som är en kille!


Ja!! tillbaka från sportlovet till skolan.


Hejdå nu moste jag gå hem.

                                                    /The Queen ( Från snyggingens dator)

                                                      



Av nomili - 25 februari 2013 15:43

Hejj! 

Det e Proffset som skriver just nu.  Nu e vi alla tre bloggare här hos Snyggingen och skriver lite.  Snyggingen hjälper The Queen med en läxa, så jag skriver. Vi ska fixa lite grejer med bloggen, typ fler kategorier och lite fler "Nomili-inlägg" och så... 

M. Det e nt jättekul att skriva själv... men det e ok.


Här e Snyggingen! Ja, vi har byyytt nu, så att Proffset hjälper The Queen.


Okeyy, ja... Vad ska man skriva... Jag kan skriva... om teman! Så smart jag e!


Jo, vi har bestämt att vi ska ha ett tema, som bloggen ska ha ett antal dagar!

T.ex Typ... Växter.

Då skriver vi om växter och lägger kankse upp bilder på det.. O så.. Men vi tycker att DU ska rösta på vad... Jag tänker göra en omröstning! Så kan NI rösta på vad!

Skriv gärna i kommentarerna om du har något förslag! Men om du ej vågar så kan du ställa det som fråga, för att du ser bara Nomili det!

The Queen kan tyvärr nt skriva nu, hon håller på med matteläxan denna vecka. Men hon skriver sen... Tror jag. Okeh

Okej.. 

/ Nomili( Fast tyvärr skrev nt The Queen i det här inlägget)


Av nomili - 24 februari 2013 19:25

Hejj. Har skaffat en app som heter Keep Calm. Det e faktiskt riktigt kul!
Här under e några jag gjort som jag e nöjd med.:)
/Proffset

Av nomili - 24 februari 2013 19:22

Hejj. Ja ni såg väl rubriken?


Hamburgare eller varmkorv=hamburgare
Läsk eller saft=läsk
Kvadrat eller cirkel=cirkel
Sova eller vara vaken= vara vaken OCH sova
Vanlig eller känd= lite av båda
Sol eller regn= sol ibland och regn ibland

Av nomili - 24 februari 2013 16:51

Hejj!


Jag såg på Proffsets inlägg, This or That:

Ja, här kommer mina svar:


Godis eller Glass= Jag väljer Glass

Böcker eller Serietidnigar= Jag väljer Böcker.

Lyssna på musik eller Spela musik=Jag väljer Lyssna på musik

Skriva eller Rita= Jag väljer Skriva

Springa eller Gå= Jag väljer Gå

Sjunga eller Dansa= Jag väljer Sjunga


/Snyggingen


Proffset bad mig att skriva några nya oxå:


Hamburgare eller Varmkorv

Läsk eller Saft

Kvadrat eller Cirkel

Sova eller Vara vaken

Vanlig eller Känd

Sol eller Regn


Jag väljer Hamburgare, Läsk. Sova, Känd, Sol






Av nomili - 24 februari 2013 15:49

  Hejj! Nu har ja lånat pappas dator, så jag passar på att blogga från den nu eftersom det blir mkt sämre från telefonen. Man kan t.ex nt ha smileysar elr ändra stil på texten... och så är det svårare att få upp snygga bilder...  


Jaja, nog om det nu. Vet nt riktigt vad jag ska skriva. Men jag vet nt heller vad man ska skriva om för att den blogg man har ska bli omtyckt. Mm...


Men har lite frågor jag kan ställa.... svara gärna på dem i en kommentar. Själv skriver jag mina svar i detta inlägg.

Ska kolla upp om Snyggingen kan svara på dem oxå... Men det e nt säkert.


OK, nu kör jag igång   


Godis Eller Glass

BöckerEller Serietidningar

Lyssna på musik Spela musik

Skriva Eller Rita

Springa Eller  Gå

Sjunga Eller Dansa


Okej nu kommer mina svar:

Godis eller glass= godis, eller glass e ju oxå gott!!!! Nä jag kan nt välja...

Böcker eller serietidningar=Böcker

¨Lyssna på musik eller spela musik=Lyssna på musik

Skriva  eller rita= Skriva

Springa eller gå= Springa(Tror jag iaf)

Sjunga eller dansa= Inför publik: Dansa, men hemma själv: Sjunga


JA det var allt för nu....

Hejdå!

/Proffset



  


Av nomili - 24 februari 2013 10:22

Asså, jag vet att jag har skrivit så mkt om att det e dåligt att lovet snart e slut?:( men det e dåligt. Mm. Fast ändå lite kul eftersom skolan börjar igen. Vissa klasskompisar har man nt sett på hela lovet o det e kul att se alla igen? fast ja gillar ju skolan mkt så för mig så e det kul me lektioner oxå?
Måste gå nu. Jaja.
Iaf: Hejjsan blogg, Hejjdå lov, Hejj skola!!
/ Proffset<3

Av nomili - 24 februari 2013 10:08

Hej! Såg Snyggingens hiss o diss. Här är mitt.


Hissa: Musik. Liksom, vad tråkigt ma skulle ha utan musik. Det finns ju så många olika stilar oxå?
Dissa: Sportlovet e typ slut nu!!! Det e trist för vem gillar nt att va ledig???


/ Proffset

Presentation


Hej alla fina!Den här bloggen handlar om lite allt möjligt och vi försöker blogga... Om du gillar bloggen, släng hit en kommentar;)
Puss och kram skumbanan!

Proffset, The Queen och Snyggingen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen?
 Bra
 Sådär…
 Bra, men läser den aldrig.
 Jättebra! Läser varje dag!
 Helt okej...
 Ni bloggar för sällan.
 Har aldrig sett den förut...?
 Hemsk!
 Dålig!!!
 Orkar aldrig kommentera...
 Tack på förhand! /Proffset
Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna här!! :)

Annat språk???

Smiley ^^

Smiley2

Sommar

Skriv här:)


Ovido - Quiz & Flashcards