nomili

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av nomili - 11 februari 2013 16:19

Hejj, idag hälsade den "nya" killen som ska börja i vår klass. Nämne ringa namn, men vi kan väl kalla honom... "Killen"? Vad kreativ jag e idag!

Jo men han hälsade på oss. Visst, vi trodde att han hette något han INTE hette.... Pinigt. Han var väl lång, sådär som man är... runt 1.50-1.70 Nåstans där imellan...........................


Ja, han kom ihåg de flesta han gått på dagis med... Men mig då? Ja, vi gick på samma dagis. Sen på lunchen sa jag att jag hade gått på hans dagis. Han bah:


"Ja, juste... E du...?", sen tänkte han på vad jag hette.

(Jag heter ju Snyggingen. Så jag säger att jag heter det.)

"E du.. typ... Snyggina...?"

Jag tänkte bah: Snyggina? Va...?

"Nej, Snyggigen...", svarade jag då.

"Juste...", sen var samtalet slut.

Liksom... Hur kmr han ihåg ALLA andra, men inte mig?

Sen efter dagiset skulle vi börja på samma skola, men ja bytte till en annan.

Sen träffades vi på ett kalas jag var på... Han var oxå där.

Men han minns nt mig! E lixom... Jag har känt dig ett tag...

  



/Snyggingen

Presentation


Hej alla fina!Den här bloggen handlar om lite allt möjligt och vi försöker blogga... Om du gillar bloggen, släng hit en kommentar;)
Puss och kram skumbanan!

Proffset, The Queen och Snyggingen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen?
 Bra
 Sådär…
 Bra, men läser den aldrig.
 Jättebra! Läser varje dag!
 Helt okej...
 Ni bloggar för sällan.
 Har aldrig sett den förut...?
 Hemsk!
 Dålig!!!
 Orkar aldrig kommentera...
 Tack på förhand! /Proffset
Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna här!! :)

Annat språk???

Smiley ^^

Smiley2

Sommar

Skriv här:)


Ovido - Quiz & Flashcards