nomili

Alla inlägg under februari 2013

Av nomili - 23 februari 2013 17:41

Hejj, smsar just nu med Proffset, vi diskuterar smilesar(Eller hur det stavas) Vilka vi har och nt har på mobilen, vi har två olika iPhones...

Okejj, nu hade jag tänkt att göra en knääääp sak....: Hissa och Dissa...


Eller liksom... Ni fattar, men ni som nt fattar, här kmr en förklaring:


Hissa: Bra saker.

Dissa: Dåliga saker.


Resten fattar ni säkert, om nt, googla det. Hehe


Okejj, jag vill Hissa...; Europas första One Direction butik. Det blv kökaos! De som gick in köpte grejer och när de kom ut grät de av lycka.

Den öppnades i Mood-Gallerian i Stockholm.

Den kommer vara där i 15 dagar, sen flyttar den vidare någon annanstans!


Det jag vill Dissa...; Jag vill Dissa Konsertbiljetter! Liksom om jag ska gå på en Justin Bieber konsert och biljetterna tagit slut, då blir ju jag ledsen, eftersom han kommer till Sverige. Om jag var hans fan alltså.

Jag e nt det, men jag har inget emot han!

Men varför tar de slut så fort? Och varför kostar det så mycket pengar!?


Jaja, det var min Hiss och Diss!


/Snyggingen 

Av nomili - 22 februari 2013 14:46

Hejj! En sak jag tänkt på e att sportlovet snart e slut… men jag har haft kul iaf. Jag har gjort mkt. Kan tyvärr nt skriva mer nu, för e med en kompis och väntar på en till. Vi ska dansa Just Dance 4:-PHejdå just nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!( jag vet att jag

Av nomili - 22 februari 2013 09:30

Hejj, nu är vi alla tre tjejer samlade!

Jag vet, vi är inte så mycket tillsammans samtidigt... Men vi va, och vi skulle skriva... Men vi fixade in oss i Rampljuset o så... Så jag skriver färdigt inlägget i idag.

Jag e Snyggingen...

Vi ville bara säga Hejj, antar ja...?


/Nomili

Av nomili - 20 februari 2013 14:24

Ja. Så sitter man här och bloggar igen. Mm... Gör det via telefonen, nu igen:)
Sitter på sjukhuset. Väntar... Och väntar... Och väntar lite till.
/ Proffset

Av nomili - 18 februari 2013 17:35

Förlåt för att jag nt bloggar så mkt!


Idag var jag o klippte mig! Blev fint...!


Jag har kollat på "Statistik" som man kan göra när man sköter en blogg, och... ja... Vi skriver ganska lite inlägg, vi är ledsna för det!



/Snyggingen

Av nomili - 18 februari 2013 15:27

Hej...

Nu e det äntligen sportlov.

Det e riktigt skönt att va ledig... Man hinner göra mkt mer än annars... Tillexempel att blogga..   

Annars kan det ju lätt bli lite stressigt...   

Jag sitter vid datorn o skriver, så jag ska nt blogga mer nu. Eller?  

Hejdå just nu iallafall!


/Proffset<3


Av nomili - 15 februari 2013 13:38

Hej!

Idag i skolan fick vi datorer!   

Så nu har jag mycket lättare att blogga, med mobilen blir det så jobbigt...

Ville bara säga det. De är så fina och det känns jättecoolt att ha en egen!

Hejdå då!

/Proffset  

Av nomili - 13 februari 2013 14:28

Ja, nu vet jag inte vad jag ska skriva, men jag tänkte liksom att jag verkligen måste blogga nu, eftersom att jag inte gjort det på ett tag nu... Sorry!
Kan berätta om min dag:
Ja, idag i skolan så fick vi reda på att vi ska få våra datorer på fredag! Jippie!!!!:)
Vi har oxå haft friluftsdag idag. Man kunde välja mellan olika aktiviteter. Jag, Snyggingen och The Queen valde skridskor allihopa. Det var kul, men jag fick liiite ont i tårna. Men vi fikade ju, så det var ju positivt ändå. Idag på eftermiddagen fick vi skriva brev. De ska vara färdiga till imorgon, så jag tog hem mitt för att fortsätta. Men har inte orkat börja än...hehe!
Ska nog äta mellis och messa Snyggingen nu.
Kanske kommer jag blogga mer idag. Tror det...
Hejdå!
/Proffset

Presentation


Hej alla fina!Den här bloggen handlar om lite allt möjligt och vi försöker blogga... Om du gillar bloggen, släng hit en kommentar;)
Puss och kram skumbanan!

Proffset, The Queen och Snyggingen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen?
 Bra
 Sådär…
 Bra, men läser den aldrig.
 Jättebra! Läser varje dag!
 Helt okej...
 Ni bloggar för sällan.
 Har aldrig sett den förut...?
 Hemsk!
 Dålig!!!
 Orkar aldrig kommentera...
 Tack på förhand! /Proffset
Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna här!! :)

Annat språk???

Smiley ^^

Smiley2

Sommar

Skriv här:)


Ovido - Quiz & Flashcards