nomili

Alla inlägg den 23 mars 2013

Av nomili - 23 mars 2013 19:16

svenska. Jag kan skriva en liten bäretelse  det är ju svenska! 


Det vare en gång 3 tjejer som skulle plåka svamp, dom gick in i skogen ocg gick till olika ställen och letade efter svamp men sen kom någon mäniska bakom en ut av tjejerna och kom aldrig mer till baka. Samma sak hände med den andra tjejen och till slut var det bara en utav tjejerna kvar hon sprang hem till sin mamma och sa att hennes systrar var borta      

 så då vart mamma ledsen. så slutade bäretelsen. nu har ni fått svenska.!!!!!!



Av nomili - 23 mars 2013 18:30

Jaha då ska man skriva om historia jag kan inte så mycket. Men heliga Birgitta föddes 1303 och 12 år efter hennes död vart hon ett helgon . Jag vet inte mer vad jag ska skriva. Hej då det var lite iaf / The Queen

Av nomili - 23 mars 2013 11:14

  Hejj alla! Jag har fått in frågor från två stycken, och jag tänkte svara på dem nu .

Några är från en som har bloggen:


sawander.se/blog


Och de andra är från en som har bloggen:


hello123.bloggpplatsen.se


Vi börjar:

(O nu kmr jag svara vad JAG tycker nt Nomili för jag vet nt va de andra tker...)

det som står med sån här text är frågan o det som står med Sån här text e frågorna... så ni vet:)


Så NU börjar jag:


1. Vad är din favvofärg?   Blå, lila, silver och svart.

2. Vgd? Jag sitter vid datorn och skypar och skriver det här inlägget.

3. Gillar du smink? Det brukar vara fint på andra, men jag brukar bara ha nagellack.

4. Skulle du vilja videoblogga? Kanske...

5. Din Youtubeidol? Hmm... Jag har inte någon direkt Idol på Youtube men de här är rätt bra: 123norasawander, Ellen Lövstrand, Ebba Wilhelmina, Sofijah och Misslisibell.

6. Känner du någon på Youtube? Ja... De som har kanalerna 123norasawander, Ellen Lövstrand och Ebba Wilhelmina känner jag.

7. Idoler? Om du menar artister så tker jag att Darin, Zara Larsson, Taylor Swift och låten "Underbar" med Fronda är bra.

Sista frågan: Favvomat? (Nu ändrade jag nt textstil fördet funkar nt:() Men jag tkr Tacopaj, Pestokyckling, tomat o paprika soppa, Laxburgare och Lammbiffar i Pitabröd e SÅ gott


Det var det( NU ska jag äta!)

Kramm Proffset



Av nomili - 23 mars 2013 11:06

Hejjj! I like svensak , and svenska är dagens ämne på 19 dagars. det är dag 11 så det börjar lida mot sitt slut:(

MEn men....

OK svenska....:

HAr några tips:


Alltid stavas alltid med två l.

Aldrig stavas aldrig med två l.

Stor bokstav i början av namn eller meningar.

Planera innan du skriver saker.(Om det är bra för dig alltså, det e    för mig!)


JAg vet nt va ja ska ha mer... så ddet var väl det.....:)


Krammizar Proffset

Presentation


Hej alla fina!Den här bloggen handlar om lite allt möjligt och vi försöker blogga... Om du gillar bloggen, släng hit en kommentar;)
Puss och kram skumbanan!

Proffset, The Queen och Snyggingen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen?
 Bra
 Sådär…
 Bra, men läser den aldrig.
 Jättebra! Läser varje dag!
 Helt okej...
 Ni bloggar för sällan.
 Har aldrig sett den förut...?
 Hemsk!
 Dålig!!!
 Orkar aldrig kommentera...
 Tack på förhand! /Proffset
Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna här!! :)

Annat språk???

Smiley ^^

Smiley2

Sommar

Skriv här:)


Ovido - Quiz & Flashcards