nomili

Alla inlägg under mars 2013

Av nomili - 16 mars 2013 18:27


Asså hej hallå! Sitter här me en kompis o ska göra dag 4... KÄNDISAR!
Jag kan nt så mkt... hehe(Om kändisar alltså:-))

Men jaja, man kan väl rabbla nåra "kändisar" då.

Justin Bieber. 1D(O ni som nt fattar det så är det så här att 1D=One direction). Taylor Swift.PSY ´Nicki Minaj.

Ja asså vet nt alls va man kan skriva om detta så ja lägger in bilder på dem jag skrev här uppe:)







/Proffset


Av nomili - 16 mars 2013 18:04

Hej! Jag tycker att min bildbomb igår blev FÖR trist.. så här är en ny.. (Igår var jag lite trött och satte bara in 4 pluttiga bilder, och bara två av dem kom med!)

Så du som läser detta: Sry! Här är min nya bildbomb(som jag hoppas funkar bättre)





So cute!

Taylor Swift sjunger ganska bra

Önskar mig...

Snygg bild tycker jag!

I <3 books


JA DET VAR MIN EGENTLIGA BILDBOMB(OM MAN NU KAN SÄGA SÅ HEHE)

///PROFFSIGA JAG- ALLTSÅ PROFFSET


:):):)

Av nomili - 15 mars 2013 20:40

Eric Saade!Robin Stjernberg!Yohio!Ulrik Munther!

Av nomili - 15 mars 2013 19:58

Selena Gomez är min idol


Taylor Swift sjunger oxå ganska bra


One Direction sjunger bra, men de har även många killar som hatar dem.


Många hatar Justin Bieber, kallar honom för Justin Bäver. Är han verkligen så dålig?


Miley Curys  såg ut så här.


Nu ser hon ut så här.


Nicki Minaj är duktig och modig!


Lady Gaga sjunger bra och är känd!


Nu var min bildbomb färdig, ska kolla på gladiatorerna!


/Snyggingen

Av nomili - 15 mars 2013 13:30

  

Jippey jahooo allihopa! Idag e det dag 3 på 19 dagars och dax för bildbomb! Nice! Så: här är liiite bilder...




Vet nt va ja ska ha mer.. Kanske kommer fler bilder senare, Kram Proffset

Av nomili - 15 mars 2013 13:30

  

Jippey jahooo allihopa! Idag e det dag 3 på 19 dagars och dax för bildbomb! Nice! Så: här är liiite bilder...




Vet nt va ja ska ha mer.. Kanske kommer fler bilder senare, Kram Proffset

Av nomili - 14 mars 2013 19:25

Hejj, bloggar från mobilen, e skitatrött, men jag mst blogga!Favoritfärg: BlåFavoritböcker: Evermore, Om jag kunde drömma och så länge vi båda andas.Favoritämnen: Matte, svenska och SO, syslöjd. Favoritnomili: Snyggingen!Men så... Det var det... Älskar er!/Snyggingen

Av nomili - 14 mars 2013 19:07

Mina favoriter är : Favorit färg blå, lila, rosa! Att läsa bra böcker ! Att vara i skolan och arbeta men minst alla ämnen !!! Va med dom jag har bloggen med t.ex Proffset och Snyggingen ! Jag tycker om Eric Saade och Yohio och Scan banan! Som artister ! Hej då syns imorgon med nästa av snitt / The Queen

Presentation


Hej alla fina!Den här bloggen handlar om lite allt möjligt och vi försöker blogga... Om du gillar bloggen, släng hit en kommentar;)
Puss och kram skumbanan!

Proffset, The Queen och Snyggingen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen?
 Bra
 Sådär…
 Bra, men läser den aldrig.
 Jättebra! Läser varje dag!
 Helt okej...
 Ni bloggar för sällan.
 Har aldrig sett den förut...?
 Hemsk!
 Dålig!!!
 Orkar aldrig kommentera...
 Tack på förhand! /Proffset
Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna här!! :)

Annat språk???

Smiley ^^

Smiley2

Sommar

Skriv här:)


Ovido - Quiz & Flashcards