nomili

Alla inlägg under mars 2013

Av nomili - 6 mars 2013 13:16

Hejjsan jag tänkte berätta om The Day Today om det e OK... nä förresten gör det senare.. orkar väl nt om ni vill ha en förklaring

Tja då!

/PROFFSET ( jag e ju proffsig!)

Av nomili - 6 mars 2013 13:04

Nä men Hejsan på Dejsan, Du som läser va jag skrivit. Kul att du läser det..   Det gör mig SÅ glad.. hehe


JA... som ni säkert kan gissa om ni läste mitt förra inlägg så e jag kvar i skolan. Men asså jag bloggar mer för att jag måste vänta på att min lärare ska hjälpa mig o fixa en sak med USB- minnet ja ska få...

För jag kan liksom nt allt själv- för vem kan det???


MMM nmu vet man ju nt vad man ska skriva. MEn det e bra att ha nåt att göra  

MEn nu e lärarn färdig med att hjälpa en annan tjej, så måste avsluta nu... Hon kanske hjälper mej snart liksom.


Heej svejs!


KRam Proffset

Av nomili - 6 mars 2013 12:53

Hejj!

Det är Proffset här.

Just nu sitter jag i skolan! Jippey! Ni kanske tkr att det är konstigt att jag får blogga i skolan... Det tkte ja oxå först  

Men det e så att vi har "datalektion" just nu. O vi ska skriva klart en text som vi börja på förut, men ja e redan klar! Hehe.. Så då fråga jag min lärare om ja kunde gå in på bloggen, o det var OK! SÅ nöjd....

Så nu sitter jag här o bloggar. Ska få ett USB-minne av lärarn oxå.

Jaja ska nu avsluta detta inlägg. Maybe- jag skriver kanske ett till senare. SKa va med en kompis efter skolan ida, så jag bloggar nog då oxå, vet att det nt gör nåt för henne...

HEjsan svejsan då!!!

/Proffset


P.S Snyggingen mår nt bra, så hon kmr nog va hemma minst denna vecka. Så hon kanske nt bloggar så mkt, men hoppas det e ok för er...D.S.  




Av nomili - 3 mars 2013 14:41

Hejj, sry för att jag nt bloggat så mkt. Har väl nt orkat...

Men... jag kmr kanske nt blogga så mkt på ett tag. 

Jag har nämligen fått eksem över hela kroppen. Eller typ prickar... 

Vi var hos doktorn, de visste nt vad det var... o så, vet ej om det e smittsamt...


Jag tar ett break från att skriva på berättelsen... Orkar ej.

Kliar ÖVERALLT.


Ja, ehm, det var det det...


/Snyggingen

Av nomili - 3 mars 2013 11:00

Vad ska man göra när skolan inte är öpen på helgerna? Har värkligen ingenting att göra! Sleng enkomentar om vad man kan göra!!!






                                                          /The Queen

Av nomili - 1 mars 2013 17:35

Asså, hej på er!!!
Jag vet att ingen i Nomili bloggar så mkt just nu. Vet dock inte vrf... Okejj ni fattar.. Jag skriver för att jag nt gjort det på längeee! Jaja!!
Här under är iaf en bild på vad jag åt till mellis för några dagar sen...:) den är gjord på äpple, banan, vindruva och valnötter.
????????????????????
Krammmmm
Proffset

Presentation


Hej alla fina!Den här bloggen handlar om lite allt möjligt och vi försöker blogga... Om du gillar bloggen, släng hit en kommentar;)
Puss och kram skumbanan!

Proffset, The Queen och Snyggingen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen?
 Bra
 Sådär…
 Bra, men läser den aldrig.
 Jättebra! Läser varje dag!
 Helt okej...
 Ni bloggar för sällan.
 Har aldrig sett den förut...?
 Hemsk!
 Dålig!!!
 Orkar aldrig kommentera...
 Tack på förhand! /Proffset
Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna här!! :)

Annat språk???

Smiley ^^

Smiley2

Sommar

Skriv här:)


Ovido - Quiz & Flashcards