nomili

Alla inlägg den 19 april 2013

Av nomili - 19 april 2013 15:59

Jag har absolutly inget att göra! Elr, jo, massor faktiskt. XD!! sk!!!


Jag skypaar med Proffset, som sjunger... "bam bap pam..."


Hehe!

Men vad ska jag skriva...


Jag är sjuk! Jag har börjat tka att skolan är tråkig!!!!!!!!!!!! Det får bara inte hända!!!!!!! Jag tyckte ju skolan var kul för 2 veckor sen, ja mste börja tycka att det ska bli kul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!

Tips?


/Xoxo Snyggingen

Av nomili - 19 april 2013 15:53

Hallå där! Somsakt sitter ja o bloggar. Skypar me Snyggingen??
Ikväll ska ja iväg(nt långt men ändååååå) Ja o mitt fotbollslag ska sova över i min skolas gympasal, vi ska typ se på film, äta pizza o ha JÄTTEKUL!!! Det ska bli Nice.....
Aa, har ny så mkt att sktiva(ska kolla på Aftonbladet nu)
Krammm Proffset

Presentation


Hej alla fina!Den här bloggen handlar om lite allt möjligt och vi försöker blogga... Om du gillar bloggen, släng hit en kommentar;)
Puss och kram skumbanan!

Proffset, The Queen och Snyggingen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen?
 Bra
 Sådär…
 Bra, men läser den aldrig.
 Jättebra! Läser varje dag!
 Helt okej...
 Ni bloggar för sällan.
 Har aldrig sett den förut...?
 Hemsk!
 Dålig!!!
 Orkar aldrig kommentera...
 Tack på förhand! /Proffset
Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna här!! :)

Annat språk???

Smiley ^^

Smiley2

Sommar

Skriv här:)


Ovido - Quiz & Flashcards