nomili

Alla inlägg under juni 2013

Av nomili - 30 juni 2013 17:34



HeJjSaN!


Ska prova mig fram när det gäller hashtaggar här på bloggen, vet ej hur det funkar...

HAhaha.   


#random


ja hejdå de kmr ett inlägg elr flera senare idag


//Proffset

Av nomili - 29 juni 2013 11:54

Hej.

Förlåt att jag är lat och inte orkat blogga, Om jag ska vara helt ärlig, glömde jag bort bloggen, men av nån anledning ploppaed den upp i mitt vackra huvud igen!


Det är sommarlov! Fantasiktiskt, eller hur?

Tänk att man får ca 3 månader lov, sovmorgonar, och skolfria dagar!


Jag kan inte skriva så mkt, för min lillkusin är här och sover nu, och jag vill iten väcka henne med mina knappar på datorn.


/Xoxo Snygggggggggiiiiiiinnnnnnnggggggeeeeeeen!


Av nomili - 27 juni 2013 12:22

Värsta bästa- e me 2 kompisar

O vi pysslar

Kramm
Proffset

Av nomili - 25 juni 2013 18:00


 VEt inte om det blir en bild här bredvid eller inte men i det här inlägget prövar jag lite olika grejer.


Tex hashtaggar (vet ej) och smileys från hemsidor o så. Tänkte oxå länka till olika sidor.



Hope you enjoy!


KRAMM Proffset



Länkar:

http://candymandy.bloggplatsen.se/kategori/179147-hjalpa-bloggar/ Det är en blogg om allt möjligt men under kategorin hjälpa bloggar finns mycket bra saker


http://www.glitter-graphics.com/ Många söta saker


http://www.cursors-4u.com/ Här kan man  man få en annorlunda pil/muspekare till sin blogg (visar i ett annat inlägg hur man gör det sen)


 http://www.freegifs.de/smiliemaker/smileymaker.html Gör dina egna smileys!!!


JA det var lite iaf hejjdå!




Av nomili - 20 juni 2013 17:55

Ja ska försöka improvisera och se om de blir bra:)

2-Midsommarteckning:

Du behöver:

-Tidningar att klippa i
-Ett papper
-Pennor
-Limstift
-Sax

Så här gör du:

1.Klipp ut massa blommor ur tidningen, som på bilden:

2. Låt fantasin flöda när du sätter de på pappret! Som en blomsteräng, en krans runt någons huvud eller ett blomhalsband? :-) bara du kan stoppa dig själv!

Här på bilden ser ni hur min blev... Kanske inte världens bästa men fin iallafall?

Detta har jag kommit på själv iaf
Hopas ni gillar de!'

Kramar

P.S Där det är såhär suddigt på bilderna står det namn som inte ska va me i Internets Crazy värld o de fattar ju jag

Av nomili - 20 juni 2013 11:53


Hej! Tänkte pyssla ganska ofta på bloggen för det är väldigt kul:) idag kör jag lite midsommar eftersom det är midsommarafton imorgon. Har inte kommit på allt själv utan det är från olika hemsidor. Me alla bilder och så som jag lägger upp har jag tagit och gjort o sådär.:0Men jag kör en beskrivning me lite bilder och så så jag hoppas ni blir nöjda:-)

Kram

1-Pappersrosor:

Till det här behöver ni:

-Sax
-Färgat papper
-Penna
-Glas eller nåt annat runt
-limstift

Gör såhär:


1.Börja med att rita runt glaset på ett papper.

2. Klipp ut cirkeln

3. Klipp som en spiral:


4. Rulla ihop spiralen utifrån och ända in till mitten.

5. Fäst med lite lim så den inte rullar upp sig

Klart!!


Av nomili - 19 juni 2013 17:25

" Tjena hejsan allihopa o välkomna till programmet där publiken bestämmer o jag lovar det blir fest vi får. Vem av dem som får uppträda lääääängsst!!!!!!"Om ni undrar så är det från programmet Rampljuset på Barnkanalen inte för att jag kollar på de direkt men ändåååå........ ja somsakt är jag hos "fammo o faffa" just nu o de e väl kul..Har me mig tre böckerHär är de;Nej de funka inte från fammo o faffas padda:-)Aja de blir köttfärs crêpe till mat idag- yummie!!!!!!HejdåååLakrits hälsarKram Proffset

Av nomili - 18 juni 2013 19:58

Har pysslat med en kompis (Plutten) här är resultatet:
Det är såna där som man ställer tidningar och sånt i(vet inte va de heter)
Ja fint va!

Nu ska vi hoppa studsmatta och sen spela på våra datorer. Hon ska sova över hos mej idag.

'Ska bli riktigt NICE!'

Kramm proffset <3


Presentation


Hej alla fina!Den här bloggen handlar om lite allt möjligt och vi försöker blogga... Om du gillar bloggen, släng hit en kommentar;)
Puss och kram skumbanan!

Proffset, The Queen och Snyggingen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen?
 Bra
 Sådär…
 Bra, men läser den aldrig.
 Jättebra! Läser varje dag!
 Helt okej...
 Ni bloggar för sällan.
 Har aldrig sett den förut...?
 Hemsk!
 Dålig!!!
 Orkar aldrig kommentera...
 Tack på förhand! /Proffset
Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna här!! :)

Annat språk???

Smiley ^^

Smiley2

Sommar

Skriv här:)


Ovido - Quiz & Flashcards