nomili

Alla inlägg den 9 juni 2013

Av nomili - 9 juni 2013 21:35

Hejj The Queen här!! Jag är sjuk så jag ska vara hemma från skolan imorgon så ja vad ska man göra när man är själv????

Av nomili - 9 juni 2013 15:13

Hej, hörde ni att det åskade? Det hörde jag iaf!

På ena sidan var det mörkt och åskade, på andra sidan var det blå och klar himmel, men sen så började det spöregna på båda sidorna.

 

Jag och min lillebror stängde av våra datorer och samlade våra gosedjur.(Mina tar halva min sängplats.) Sen satte vi oss i min säng, jag läste och han kollade på roliga strafläggningar på hockey.

SNART ÄR DET SOMMARLOV! GUD VAD SKÖNT!

 

jag ska fira midsommar hos min farmor och farfar i skåne, jag föddes i Ystad som ligger i skåne.

 

Har ni tänkt på att när man säger farmor, så säger man far mor, alltså en förkortning för fars mor. Så är det på morbror, mormor, farfar, farbror och morfar. Men faster och moster, då tar man bara två bokstäver från mor elr far oc förkortar syster med ster!

 

sÅ DET VAR MITT INLÄGg, FINT JAG SKRIVER MED CAPS LOCK, MEN orkar inte skriva om allt.

 

/Xoxo Snyggingen

Av nomili - 9 juni 2013 14:33

  Hej, Proffset här.


Idag har jag spelat fotbollsmatch. Det var väl kul och så... Ska berätta om det nu..


Vi vann matchen med 11-1, för det första. "Jippiey, kul för dej...?   " tänker ni säkert.


Ja... Det var ju kul att vinna.


Men många i mitt lag gjorde illa sig! (Inte farligt eller så, bara lite...)


JAg knäckte handleden två ggr..  Fick två hårda skott av samma person på handen när jag försöke försvara vårt mål.   Jaja... Det va inget särskilt.


OCh två st i mitt lag blev sparkade på foten och använde isklamp.

En sträckte benet.


Haha men men... det går ju över


Det var kul iaf, nu är jag trött. Ska gå ner till Lakrits i källaren och kolla vad hon gör tror jag...


Kramm Proffset


Presentation


Hej alla fina!Den här bloggen handlar om lite allt möjligt och vi försöker blogga... Om du gillar bloggen, släng hit en kommentar;)
Puss och kram skumbanan!

Proffset, The Queen och Snyggingen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen?
 Bra
 Sådär…
 Bra, men läser den aldrig.
 Jättebra! Läser varje dag!
 Helt okej...
 Ni bloggar för sällan.
 Har aldrig sett den förut...?
 Hemsk!
 Dålig!!!
 Orkar aldrig kommentera...
 Tack på förhand! /Proffset
Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna här!! :)

Annat språk???

Smiley ^^

Smiley2

Sommar

Skriv här:)


Ovido - Quiz & Flashcards