nomili

Alla inlägg den 3 juni 2013

Av nomili - 3 juni 2013 20:42

Hejj !! The Queen här!!
Jag kollar på tve och snart så ska jag träna lite mer på engelskaläxan vi har imorgon!! Men jag hoppas att det går bra på provet !
Så vad ska jag skriva nu hmm jag vet inte så jag dåv väl säga hejdå för mig!!!!
???????????????????????????
???????/ The Queen

Av nomili - 3 juni 2013 15:38


Best friend tag:

  1. 1.        När och hur möttes ni? På dagis för nåååååååååågra år sen
  2. 2.       Vad är ert favoritminne tillsammans? Vet inte
  3. 3.       Beskriv varandra med ett ord.Proffset: Eh...  Lila: Va?
  4. 4.       Vad är era drömjobb? Författare/Konditor
  5. 5.       Om ni kunde åka varsomhelst tillsammans, var skulle ni åka då? Månen  
  6. 6.        Vem tar längst tid på sig att bli klar på morgonen? Proffset
  7. 7.       Favoritårstid, Vet inte
  8. 8.       Favoritsång just nu. Proffset: I Would  
  9. 9.       Klänning eller byxor? Båda
  10. 10.     Favoritdjur. Vit tiger m.m
  11. 11.     Om ditt hus brann ner, och din familj var räddad, vad skulle du ta med dig ut då och varför Proffset: Min mobil, för då kan man ringa brandkåren.   Lila: Vet inte riktigt, hmm ...

    12. Favoritfilm. Eh ... Vet inte, men många! Kan inte skriva alla.  


OK nästa:


YGet to know me better tagY




  1. Har du något husdjur? En av oss
  2. Säg tre saker som är nära dig just nu. Datorn... LAkrits   ett par tofflor
  3. Hur är vädret just nu? MOlnigt
  4. När vaknade du imorse? Vet ej
  5. När duschade du senast? 
  6. Vilken var den senaste filmen du såg?
  7. Vad står det i ditt senaste sms?
  8. Hur låter din ringsignal?
  9. Har du varit i något annat land?
  10. Gillar du Sushi?
  11. Har du en bärbar dator eller en stationär?
  12. Hur mycket fyller du nästa gång du fyller år?
  13. Säg något du har planerat att göra idag.
  14. När var senaste gången du grät?
  15. Vad är den perfekta pizzatoppingen enligt dig?
  16. Gillar du vanliga hamburgare eller cheeseburgare bäst?
  17. Vad har du för färg på ögonen?
  18. Kan du känna smakskillnaden mellan Coca-cola och Pepsi?

Måste stänga av hejjdå sry att jag inte hann klart

Kramm



Av nomili - 3 juni 2013 07:25

Hejj The Queen här !! Ska snart till skolan!! Hejdå

Presentation


Hej alla fina!Den här bloggen handlar om lite allt möjligt och vi försöker blogga... Om du gillar bloggen, släng hit en kommentar;)
Puss och kram skumbanan!

Proffset, The Queen och Snyggingen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen?
 Bra
 Sådär…
 Bra, men läser den aldrig.
 Jättebra! Läser varje dag!
 Helt okej...
 Ni bloggar för sällan.
 Har aldrig sett den förut...?
 Hemsk!
 Dålig!!!
 Orkar aldrig kommentera...
 Tack på förhand! /Proffset
Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna här!! :)

Annat språk???

Smiley ^^

Smiley2

Sommar

Skriv här:)


Ovido - Quiz & Flashcards